07 AM | 02 Aug

Hirdetni és nyerni: Hogyan hirdetnek a szerencsejátékos oldalak?

A reklámozás és értékesítés fontos eleme annak a marketing stratégiának, amit már több éve alkalmaznak a fogadási iparágakban. Kevesebb veszélyt jelent az érintettek számára, beleértve az online hirdetőket és a médiatulajdonosokat is. Az affiliate marketing egy olyan olcsóbb módja az online értékesítésnek, ami nem illegális és hatékony megállapodást jelent a kereskedő – tehát online hirdető – és egy weboldal tulajdonosa között. Ez annyit jelent, hogy a hirdetni kívánó személy megállapodást köt egy weboldal üzemeltetőjével, miszerint megengedi, hogy az ő weboldalán hirdessen, és értékesítse a programjában szereplő szolgáltatásokat. Ennek is megvan a szabályozása. Minden partnernek egy azonosító számot kell használnia amikor hirdet, hiszen így tudják ellenőrízni és rögzíteni, hogy a felhasználó kinek a linkjére kattintott rá. Ezek a partnerek segítik hirdetni az online hirdető weboldalát, és számos linket és hirdetést helyeznek el a platformokon. Minden egyes kattintásért, ami a hirdetés által jött létre, a hirdetőnek egyfajta jutalékot kell fizetnie  a partnereknek.

Ehhez a rendszerhez folyamatosan csatlakoznak újabb partnerek is, akik médiatulajdonosok szeretnének lenni. A hirdetők, akik alkalmazzák ezt a rendszert, nyomon tudják követni, hogy hány tulajdonos teszi ki a hirdetésüket, mikor, és milyen kattintási eredménnyel szolgálnak számukra. Ezek a kattintások hamar megütik az elvárt eredményt, hiszen nyerőgéppel online sokan játszanak manapság.

Ez a fizetség csak akkor jön létre, ha a felhasználó rákattint a linkre, és egy pár ingyenes játék lejátszása után regisztrál is az online fogadó oldalra. A fizetési szabályozást a weboldal üzemeltetője hozza létre, az egész program szabályozása rajta múlik. Az üzemeltető – vagyis médiatulajdonos – dönti el, hogy a bevételnek egy meghatározott százalékát a kattintásért, a regisztrációért, vagy esetleg mindkettőért kifizeti. Vannak, akik csak általánydíjat hajlandók fizetni, néhányan élettartamért fizet jutalékot, de vannak olyanok is, akik egy hírlevélre való feliratkozásért is fizetnek egy meghatározott összeget. Ez egy olyan partnerprogram, amiben nem csak az azonnali kattintásért kap jutalékot a médiatulajdonos, hanem a későbbi kattintásokért is, amik természetesen régebben lettek létrehozva, de később mégis rákattintottak.

Ahhoz, hogy alkalmazni tudják ezt a rendszert, ahhoz regisztrálni kell egy erre létrehozott oldalon. Egy bázis, ahol mindenki, aki ebben benne van,  nyomon tudja követni a másikat, és ellenőrizni tudják egymást, és egymás hitelességét. Mint minden oldalnak, ennek is vannak bizonyos feltételei, amiket be kell tartani, különben az egyesség megkötése nem valósul meg, és nem lehet csatlakozni. Bármely magánszemély, vagy cég regisztrálhat az oldalra. Az adatok hitelességét leellenőrzik, és ha megfelelt, akkor kap egy hirdetési fiókot a regisztráló. Ha ezen az oldalon vagyunk felhasználók, fel kell készülnünk arra, hogy a felépítési díj 200 ezer forint a hirdetők részéről, ellenben médiatulajdonosként vagy üzemeltetőként ez a rendszer ingyenes és díjmentes.

Ez a rendszer tökéletes arra, hogy a hirdetni kívánó személy rátaláljon arra a médiatulajdonosra, akinek a felületén / weboldalán bizonyos összegekért hirdethet, ráadásul legális folyamat, aminek tudatában nyugodt szívvel alkalmazhatja bárki.